مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت : حکم انضباطی صادر شده توسط فدراسیون بسکتبال علیه ذوب‌آهن عادلانه نیست.
 
به گزارش راسخون، سعید آذری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص این تیم اظهار داشت: با توجه به این حکمی که بلافاصله پس از بازی صادر شد، حتماً با محمود مشحون، رئیس فدراسیون صحبت خواهم کرد و این حق طبیعی باشگاه است که نسبت به حکم صادره اعتراض کرده و در استیناف آن را پیگیری کند.
 
وی گفت: شواهد و مدارکی که داریم نشان می‌دهد این حکم عادلانه نیست و بدون تردید به دنبال احقاق حق خود از طریق رئیس و مسئولان فدراسیون خواهیم بود.
 
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به توهین‌ها علیه این تیم در زنجان گفت: در بازی مقابل همیاری زنجان شدیدترین الفاظ را علیه سرمربی انجام دادند و پرتاب اشیا هم در طول بازی وجود داشت و جو مسابقه طوری شده بود که بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند، اما متاسفانه هیچ حکمی در این زمینه صادر نشد.
 
آذری تاکید کرد: باز هم تاکید می‌کنم که این رای ناعادلانه است و از طریق مراجع قانونی به آن اعتراض خواهیم کرد. عوامل باشگاه ذوب‌آهن هم از ابتدا تا انتهای مسابقه را تصویر برداری کرده‌اند و مستندات موجود است.
 
در این بازی و در حالی که یک دقیقه تا پایان بازی مانده بود، ناظر بازی به دلیل حواشی‌ای که به وجود آمده بود تماشاگران ذوب‌آهن را از سالن بیرون کرد تا بازی ادامه یابد.
/2759/